Voor de zevende keer organiseren wij met Kiwanis Aartselaar ons kippenfestijn.
Opgelet, deze keer op een nieuwe locatie,
nl. in het Cultureel Centrum ‘t Aambeeld.

De opbrengst gaat dit jaar naar
het Witte Raven-project.
Het Witte Raven-project is een actieplan
tegen kinderarmoede. 13% van de kinderen
Dat merken ze ook in de scholen,

Meer weten? Surf naar
www.kinderarmoede.be/witte-raven-project

Eén van de vorige keren was je er
misschien al bij en we hopen dat je
zondag 11 juni komt aanschuiven
samen met vrienden en familieleden.
Place to be is dit keer het Cultureel Centrum
’t Aambeeld, Della Faillelaan 34 in Aartselaar.
We organiseren dit jaar ook een bodega waar je kan aperitieven met één van onze lekkere mocktails en cocktails.

vol-au-vent of een vegetarische schotel
met frietjes en groenten à volonté.
Voor de kinderen is er een kindermenu aan €13.
Wij voorzien ook een dessertenbuffet en er is de mogelijkheid om af te halen.

We hopen op jullie steun.

Voor de zevende keer organiseren wij met Kiwanis Aartselaar ons kippenfestijn. Opgelet, deze keer op een nieuwe locatie, nl. in het Cultureel Centrum ‘t Aambeeld.

De opbrengst gaat dit jaar naar het Witte Raven-project.
Het Witte Raven-project is een actieplan tegen kinderarmoede. 13% van de kinderen in Vlaanderen, dat zijn ongeveer 160.000 kinderen, leeft in een gezin met een inkomen onder de Vlaamse regionale armoederisicodrempel. Dat merken ze ook in de scholen, zelfs bij ons in de buurt en daar willen we samen met enkele Witte Raven iets aan doen.

Meer weten? Surf naar
www.kinderarmoede.be/witte-raven-project

Eén van de vorige keren was je er misschien al bij en we hopen dat je zondag 11 juni komt aanschuiven samen met vrienden en familieleden. Place to be is dit keer het Cultureel Centrum ’t Aambeeld, Della Faillelaan 34 in Aartselaar.

Voor slechts €21 per persoon kan je tussen 12u en 20u genieten van een gebraden half kippetje, vol-au-vent of een vegetarische schotel met frietjes en groenten à volonté.
Voor de kinderen is er een kindermenu aan €13.
Wij voorzien ook een dessertenbuffet en er is de mogelijkheid om af te halen.

We hopen op jullie steun.