Enkele leden trainen alvast om deel te nemen aan de Antwerp Night Marathon die door gaat op 11 september 2021.
Ook vrienden zijn gecharmeerd en lopen mee voor ons goede doel.

Beweeg met je cursor over de foto’s voor meer informatie.

Tom Geldolf

En toch, als je de eindmeet passeert en de hormonencocktail je euforisch maakt, weet je: “Dit doe ik nog.” Yes, we can!

Carl Sas

En plots heb je tijd over, opgesloten in je eigen bubbel.
Alleen sporten in de buitenlucht mag, dus dan beginnen we daar maar mee.

Misschien inspireert het mijn 2 studerende zonen? Je zet jezelf een doel, zoals deze marathon, begint op tijd met de planning en voorbereiding en dan maar volhouden, doorgaan, niet opgeven, volharden … en je kan ongelooflijke dingen realiseren.

Johnny Crijns

Buiten mijn comfortzone treden en doelen stellen, iets wat ik eigenlijk al heel mijn leven doe. Zo had ik in 2014 het doel om voor mijn 45ste mijn eerste marathon te lopen en ja met behulp van een goede coach en een toffe club stond ik na 8 maanden trainen aan de startmeet op Staten Island in New York om die helse afstand van 42km te lopen. Na 4u liep ik na vele pijntjes maar met voldoening over die eindmeet en al snel kwam het bij me op dat dit zeker niet mijn laatste marathon geweest was. Ondertussen heb ik al 10 marathons op mijn palmares staan van over de ganse wereld.

Frédéric

Lopen doen we graag en als we dit kunnen combineren met het goede doel dan winnen we er allemaal bij. Vandaar dat ik met plezier meeloop !

Kiwanis estafetteteam

Nick Van Roey, lid van onze club en ex-lid Nico Schepers lopen samen met 2 sympathisanten, Wout Clarys en Kris Beckstedde deze estafette. Zo lopen ze samen  een hele marathon. Mannen met fysiek en het hart op de juiste plek.

Secutec estafetteteam

Secutec, onze gouden sponsor, doet niet alleen een stevige duit in het zakje. Hij levert ook nog eens een estafetteteam. Zo start Stijn de Wever met 6km, daarna volgen Yannick Callewaert en Gregory Daems elks met 12,5km en ten slotte loopt Joppe Mertens de laatste 11km om hopelijk lachend te finishen. Chapeau, heren. Klasse !

Tom Geldolf

Lopen, lopen en nog eens lopen. Corona heeft ons aan het sporten gebracht. Na mijn eerste marathon in 2019, is het virus blijven hangen. Het koppelen van dit event aan de sponsering van een goed doel maakt de motivatie alléén maar groter. Je weet dat je een paar keer zwarte sneeuw gaat zien en je na afloop elke spier en pees van je onderrug tot in je tenen weken bewuster gaat voelen. En toch, als je de eindmeet passeert en de hormonencocktail je euforisch maakt, weet je: "Dit doe ik nog." Yes, we can!

Carl Sas

En plots heb je tijd over, opgesloten in je eigen bubbel. Alleen sporten in de buitenlucht mag, dus dan beginnen we daar maar mee. Misschien inspireert het mijn 2 studerende zonen? Je zet jezelf een doel, zoals deze marathon, begint op tijd met de planning en voorbereiding en dan maar volhouden, doorgaan, niet opgeven, volharden ... en je kan ongelooflijke dingen realiseren. Evenementen mogen niet meer dus de inkomsten van onze club zijn weggevallen, de noden echter niet. Met wat sportieve inzet van mezelf en jullie hulp kunnen we toch nog iets betekenen voor mensen die het echt nodig hebben.

Johnny Crijns

Buiten mijn comfortzone treden en doelen stellen, iets wat ik eigenlijk al heel mijn leven doe. Zo had ik in 2014 het doel om voor mijn 45ste mijn eerste marathon te lopen en ja met behulp van een goede coach en een toffe club stond ik na 8 maanden trainen aan de startmeet op Staten Island in New York om die helse afstand van 42km te lopen. Ondertussen heb ik al 10 marathons op mijn palmares staan van over de ganse wereld. Ik ben er van overtuigd dat de marathon van Antwerpen een speciale ervaring zal zijn en loop die dan ook graag met al jullie steun voor het goede doel!

Frederik

Kiwanis estafetteteam