Voorzitter Kiwanis Aartselaar
2023-24

Beste bezoeker,

35 jaar geleden, op 10 september 1988 om exact te zijn, werd Kiwanis Aartselaar, wat we noemen,  “gecharterd”, m.a.w. officieel erkend en opgenomen in de wereldwijde Kiwanis-organisatie, die vandaag meer dan 400.000 leden telt.

Sindsdien is de wereld erg veranderd, maar de baseline van Kiwanis is onverminderd dezelfde gebleven:
Serving the chilldren of the world.
Inderdaad, Kiwanis Aartselaar is vandaag een groep van meer dan 20 vrienden, die zich vooral inzet voor kinderen en jongvolwassenen, met een focus op lokale projecten in de regio Antwerpen. Sinds haar oprichting, heeft onze club al meer dan €500.000 steun mogen bieden aan tientallen sociale doelen. Naast financiële steun,  werken we ook graag als vrijwilliger bij
bv. de jaarlijkse organisatie van Special Olympics Belgium.

Het is evident dat we onze sociale doelen maar enkel kunnen steunen, dankzij het succes van onze fundraising-activiteiten. Het concert en het kippenfestijn zijn de jaarlijkse klassiekers waar we veel familie, vrienden en sympathisanten mogen verwelkomen. Hartelijk dank hiervoor.

Wil u meer weten over Kiwanis, onze evenementen en sociale doelen? Grasduin gerust in onze website of spreek eens één van onze leden aan.

Tot binnenkort?

HET BESTUUR